Llou; hihihohohehe

Jag kan inte låta bli. Nu kommer ni sucka och tänka: "Ännu en sådan där fjortis som blivit hjärntvättad!". Men ursäkta mig, hur skulle man kunna motstå?



Om jag nu någonsin kommer bli känd så kommer det här inlägget försvinna kvickt, och så kommer jag givetvis låtsas som om jag aaaaaldrig vetat vem Robert Pattinson var innan jag väl träffar honom. Ni vet, försöka spela lite cool. Jag tror inte att det kommer gå så bra. Speciellt inte om Rospanda står och skriker vid sidan om. Men men, hoppas kan man väl alltid. Just nu återstår det bara ett litet, liiiiitet problem; jag måste bli världskänd.
Som sagt, bara ett litet ynkans problem.

Kommentarer
Postat av: EHHH!

RETUSCH! RETUSCH RETUSCH! Payback is a bitch!

2009-03-12 @ 20:54:28
Postat av: Rospanda

Me Like GQ:D

2009-03-12 @ 21:11:50
Postat av: Sara

Intresserad av att tjäna pengar på bloggen? Gå in på min blogg och se hur lätt det är =)

2009-03-13 @ 08:55:59
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: elin

jag håller med dig, han är verkligen jättefin. Men jag tror att hans karaktär i Twilight bättrar på hans charm ytterligare. :)

2009-03-14 @ 01:59:31
URL: http://tankebanken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0