Llou; poodle

Jag hoppas att ni inte har glömt lilla mig (med tanke på Aimes plötsliga aktivitet). Jag hann inte uppdatera något igår. Jag var tvungen att gå tidigare från skolan för att hinna köpa en väst till igårkväll till tandläkaren. Sedan var det direkt hem och byta om, slå in presenterna till min kära kompis och sedan ut till stan igen.

Dagen till ära var jag utklädd till en pirat (fast min pappa tyckte mer att jag påminde om en hippie...). Ni får se bilder när det kommer upp på facebook! Så fram tills dess, mina älskade vapendragare; håll ut!

Nu ska jag in och köpa ytterligare en 18-årspresent, denna gång till Caroline. Kan inte folk bara sluta att fylla år? Det skulle vara tacksamt mot min plånbok.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! :)

ta gärna en titt in i min blogg, kanske är den något för just dig!

www.chicflia.blogg.se! :)

2009-03-14 @ 15:52:11
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0