Llou; singstar

Min familj har i alla tider klagat på att jag alltid gå runt och sjunger när jag är hemma. "Det är inte ju så farligt", kanske ni tänker. Mjo, det hade väl varit en annan sak om jag sjöng rent. Nu är så inte fallet, men jag sjunger ändå. Och starkt som tusan. Ingen ska undgå min falska stämma.

Men idag klagade pappa mer än vanligt (försök själva att sjunga "La voix" så ska ni se att det inte är världens lättaste. Och tack till Aime som fick mig att få den på hjärnan). Hursomhelst. För att han skulle hålla tyst utmanade jag honom på SingStar. Och vad hände tror ni?
Jo, jag klådde honom stort. Pappa blev helt paff. Jag tror att han på allvar har börjat överväga huruvida han alltid har sjungit dåligt, eller om det bara har kommit på senare dagar.
Egoistisk som jag ibland kan vara råkade jag nämligen glömma bort att SingStar inte mäter hur falskt man sjunger, bara hur väl man tar tonerna. Och det är jag faktiskt en baddare på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0