Llou; skärpning!

Vad har hänt med folket?! Är det bara jag och Aime som gillar Ballen&Bollen? Varför är det inga som skriver kommentarer i likhet med: "Ni är så stört sköna!" eller "Guud, så jag skrattar!" osv?

Hmm. Den här tystnaden är oroväckande. Istället för att tala om vår genialitet gör ni ingenting.
Damn it, people, I know you're out there!

Ni ska veta att en av mina specialiteter som barn var just "tysta leken". Jag var mästaren. The mästare. Jag kanske har förlorat en viss färdighet i den leken med åren, men jag är fortfarande grym. Men hur kul skulle det egentligen vara att börja med en tävling här och nu? Grejen med att ha en blogg är liksom inte att ignorera bloggen, om jag har förstått det rätt. Och grejen med att läsa vår blogg är att hylla oss till tusenfald (det är någonting som jag i alla fall har greppat...).

Så..... börja!

(Och om inte det fungerar för er kan ni ju alltid klaga. Allt för att jag ska veta att ni inte är helt hjärndöda!)


Update: 1 down, 64 more to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0