Llou; studiedag

Även igår var vi på lärarintervjuer, och även igår kom vi hem omänskligt sent. Men idag har vi studiedag, så det gjorde inte så mycket.

Jag vill bara skriva det en gång till, speciellt för er som har varit i skolan denna underbara dag:
Idag har vi studiedag.

Ah. Ibland är livet härligt.

Hursomhelst. Jag har inte gjort så mycket. Jag vaknade sent (för jag har ju studiedag) och tog gott om tid på mig att äta frukost och så vidare (det är ju ingen idé att stressa om man har studiedag...). Sedan bar det av till ett gym som nästan var tom på folk (uppenbarligen var det inte så många som hade studiedag idag). Och så har jag förståss proppat i mig våfflor, en dag som idag som idag som idag.

Jag vet inte hur många gånger jag har trott att det är söndag idag (det blir kanske lätt så när man är ledig, ni vet, studiedag...). Jag har försökt räkna, och det är uppemot 13 gånger. Inte illa.

Förresten... Har jag sagt att jag har studiedag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0