Llou; the sun is in the sky

Jag känner mig... tom. Som att jag fick ta del av en underbar värld och nu bara rycks den ifrån mig. Ganska oartigt, om ni frågar mig. Varför har dom inte gjort fler säsonger av Veronica Mars?!

Idag fyller min pappa år. Han vill inte att vi ska säga hur gammal han är. Jag tror att han har fått en sen 50-årskris (där fick ni en stor ledtråd). Denna dag är således tillägnad fader min. Han ville bland annat gå på en promenad (jag undrar om man helt plötsligt blir hälsointresserad när man fyller 53? Ooops... Sorry dad!).
Sedan har vi även haft besök från bekanta från Norrland. Det är kul att få lite perspektiv på tillvaron, om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0