Llou; we met at a place where people get to get laid

Idag är det fredag, people! Härligt, härligt!

Jag är medveten om att vi inte har varit så aktiva här, men som Aime skrev igår ska det snart komma upp en ny liten... tjaa... "följetång", som jag personligen gillar väldigt mycket. Vi måste däremot komma på ett sätt att ladda upp filmer, för youtube vill inte samarbeta med oss. Har ni några tips är dom mer än välkomna!

Nu måste jag tyvärr kila iväg till min psykologilektion. Aime, Julia och jag ska hålla i ett föredrag. Vi är inte alls förberedda väl förberedda och det kommer gå åt skogen prima!

... Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Aime

men det gick ju bra! :)

2009-03-06 @ 22:09:35
URL: http://killingalllights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0