Aime; håll i er!

HEJ ALLA GLADA! Japp, jag tänker härmed diskriminera ledsna och arga människor idag.

Mitt internet la ner igår :o Och tvn också. ComHem-nätet bestämde sig för att arbeta mot mig istället för med mig, och som ni har längtat. Ja, det är klart ni har. För nu har jag ju gjort det. Jag har modellat, tjohooo :) Min 18-årspresent av min allra käraste barndomsvän är nu done and done...

Vadå, hur blev bilderna? Tjaa, de blev väl bra tror jag.... Om jag tänkte visa dem här? Nej, det hade jag ju inte tänkt precis... Eller, hade jag? Ja men jag kanske skulle ta och göra det då... Eller vad säger ni? Hmm.....

Bara en sak innan ni får se dem: THE STUDIO SUGER, DE ÄR ASDYRA, DE BEHANDLAR DIG SOM SKIT, OCH VILL BARA SUGA UT ALLA DINA PENGAR, TILL DEN SISTA KRONAN. OCH SEN KÖR DE PÅ SKULDKÄNSLORNA: "JA, EGENTLIGEN FÅR VI INTE GÖRA SÅHÄR, MEN VI GÖR ETT UNDANTAG FÖR ER..." ÅÅÅÅH, VAD SNÄLLA DE VAR NÄR DE TOG FRAM EN BLANKETT FÖR VÅRT UNDANTAG. JAG UNDRAR OM BLANKETTEN SOM FANNS ATT SKRIVA UT VAR MAGISK, EFTERSOM VI VAR ETT SÅDANT UNDANTAG. OCH SEN GÖR DE ÄNNU ETT UNDANTAG FÖR ATT VI SKA KUNNA KÖPA FLER BILDER ÄN VAD VÅRA FÖRÄLDRAR TILLÅTIT OSS ATT GÖRA (EFTERSOM VI FORTFARANDE ÄR UNDER 18), OCH JA, GUUUD VAD DE VAR SNÄLLA DÅ. 

Så, nu har jag fått spy galla över det där företaget, och nu ska jag visa er bilderna, som de i alla fall lyckades med :)

KÖR I VIND
12345

Kommentarer
Postat av: olivia

såå fina bilder amina! :O <3

2009-05-06 @ 18:44:18
URL: http://osso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0