Aime; KP-nostalgi

Jag och Amanda strosade nerför gatan till tunnelbanan. Lunchen hägrade bara en ynka station bort och vi hade fått upp en bra fart. Då kommer skapelsen emot oss. En uppumpad kille med ett LINNE på sig, så alla de där musklerna skulle synas extra mycket. Ungefär såhär (fast jag har på denna bild ritat dit linnet):

äckel

DESSUTOM hade han två farliga hundar med sig där han gick, en i varje hand. Då blev det en gammal hederlig kamratpostenfråga:

Aime: Jag blir äcklad av muskler, är det normalt?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag kan förstå att du blir äcklad av sådär mycket muskler, vem blir inte det? :P MEN man kan fortfarande ha väldigt mycket muskler och ändå ser bra ut som t.ex ryan reynolds. Så ja att bli äcklad av såpass mycket muskler är normalt, han har väl tryckt i sig hur mycket steroider som helst för att få en såpass stor kropp och vissa tycker det inte är snyggt.

2009-05-14 @ 09:37:24
URL: http://ariola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0