Llou; killar varnas

Jag är så otroligt irriterad, och jag måste bara få det ur mig. Så, här kommer det:

Under "lovet" har jag skjutit upp pluggningen så långt som möjligt, tills det verkligen inte går att göra det längre (läs; idag). Jag har inte medvetet skjutit upp det, utan jag har bara funnit att det helt enkelt inte finns tid över till att göra matte, too bad. Men, som sagt, idag har jag börjat. Tror ni inte då att jag har världens, världens, värk just idag?! Jag har knaprat ipren hela dagen, men det har inte gjort någon skillnad. Jag hatar verkligen att vara tjej ibland.

Det är liksom som om det är ett slags tecken. Det är ingen idé att försöka plugga - jag kommer ändå att få IG i matten. Men nej, jag ska vara stark. Girl power for the win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0