Llou; she's a star

Idag hade jag och Aime matteprov. Det gick väldigt dåligt för min del, men faktum är att jag var överlycklig när jag kom ut från provet. "Hur kommer detta sig?" kanske ni frågar er. Nej, jag slog inte i huvudet under provet. Nej, jag är inte en maschokist. Det var nämligen så att jag igår stod inför ett dilemma: att plugga eller inte plugga, som Shakespear skulle uttryckt sig. Jag resonerade som så att loppet redan var kört och att jag istället kunde göra något konstruktivt av tiden, så i stället för att plugga passade jag på att planera inför mitt 18årsfirande. Och anledningen till att jag var så glad var att jag insåg att även om jag verkligen hade ansträngt mig igår med att plugga hade det inte gått ett dugg bättre. Jag hade alltså disponerat min tid väl.

Det gäller att se från den positiva sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0