Llou; är väldigt mogen för sin ålder

Jaså, Aime och Matilde har redan köpt min födelsedagspresent...  Jag undrar vad det kan vara!

Som jag hoppas att ni alla är smärtsamt medvetna om kommer jag fylla aderton år den 25:e april, alltså nu på lördag. Jag är otroligt taggad inför detta. Jag tror att jag är totalt förberedd. Jag har ju trots allt:
  1. Lämnat tillbaka alla böcker på biblioteket som var försenade.
  2. En exakt vetskap om hur mycket jag bör (och inte bör...) dricka.
  3. Övat mig i konversationernas fina konst.
  4. Köpt lite mer festkläder.
  5. Planerat mitt 18-årsfirande.
  6. Börjat se några positiva fördelar med att skaffa barn (ta det lugnt, jag har inte slagit i huvudet. Ponera att barnet inte skriker, inte kissar på sig, inte måste klämmas ut från min livmoder, inte tjatar, inte måste underhållas 24/7 och avgudar mig över allt annat. Då kan det ju inte vara hemskt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0