Llou; snart är segern i hamn

Kommer ni ihåg isbanan på väg till tåget?

Det gör min rygg, kan jag säga. Eftersom jag hatar att vara svag tänkte jag ge isbanan ytterligare en fight, trots min sjukgymnast stränga order om motsatsen ("Du får absolut inte gå genvägen igen!", sa hon varpå jag svarade oskyldigt: "Nejdå, jag lovar!").
Ett steg in på stigen började The Hives låt "Try it again" spelas på min iPod. Det var skrattretande. Budskapet var solklart: "They say the definition of madness is doing the same thing and expecting a different result. That's right." Gud tyckte alltså att jag var dum i huvudet.
Detta till trots utmanade jag ödet när jag klättrade uppför backen.
Och vet ni vad:
Jag klarade det.

Jag upprepar:
Jag klarade det.

Jag är så otroligt stolt.
Llou - Isbanan 2-1.
Moahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0